suck suck suck

Blir bara tröttare å tröttare på att söka arbete. DET ÄR INGE KUL!!.. Fick ist ett ryck och började städa akvariet (Äntligen). Jag vill ha mitt jobb som ja sökt. Om jag ber jäääättesnällt till någon högre makt. Tror ni ja får det då?. Usch hållt på å städad akvariet i dryga 2 timmar med jämna pauser framför datorn xD. Men snart är de klart. Bara vattnet å allt innehåll som ska i. Fan va skitiga stenarna var. Usch dålig fiskmatte (och ja jag vet att ni antecknar).

På lördag ska Bingó och jag samt Åsa (stallkamrat) med sin pålla Hera eventuellt vara ponnyridningsekipage på EKO´s parkering. Får se hur de blir med den saken. Men lite pengar får jag iaf (jag som inte har några pengar alls) samt en liten påse med smått och gott. Sen blir det ju superbra träning för Bingó med alla människor, hundar, barn, bilar osv. Allt kommer ju gå fin fint om matte finns vid sidan heeeela tiden. Annars är jag en jätterätt liten islandspojke (faktiskt jättesant tyvärr xD). SÅ kom till EKO vettja å prata med mig när och OM jag är där vilket ni antagligen kommer få reda på inom några dagar. Mellan 11-15 är jag där om det blir något =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: