Terapiarbete?

Jag förstår mig helt enkelt inte på den där jävla symaskinen vi har här hemma, först å främst är den fan antik (50 tal typ). sen så tror jag att den hatar mig, eller jag vet att den hatar mig. För så fort jag ska sy (dvs laga svinstora hål i exemtäckena som min älskade lilla häst gör sisådär en gång i veckan) så fackar sig hela symaskinen, undertråden är värst. Den går av hela jävla tiden, och jag har inte en blekaste aning om hur man sätter in en ny undertråd. Så oftast hinner jag sy en "rad" sen när jag ska backa tråden så fackar sig allt. Så ett hål kan ta 3 dagar för mig att laga eftersom jag måste ha hjälp med den där jävla undertråden.. Och ja, min mamma har visat mig hur jag ska göra men de funkar inte ändå!! Sådeså!. Och mamma stenvägrar att laga skiten åt mig, Så här sitter man å tråcklar för hand!!! Det finns mycket jag kan göra. Men sy, det har jag fan mig inte tålamod till. Och än är sommaren inte över, kan gissa att jag säkert får sitta här med sytråden i handen ett par gånger till iår.. suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: