Värd en miljon

Idag idag var Bingó värd miljoner. Han är fan värd sin vikt i guld!! Det är helt otroligt att han är så jävla klockren som han är nu. Och jag är så jävla glad över att det hela hela heeeela tiden går framåt.  Jag minns fortfarande sista ridturen innan "dödsdomen". Och jag minns hur jag trodde att de hela var över den 22:a November 2007. Men ändå HÄR ÄR VI och vi är fan bättre än någonsin!!  Och det slog mig idag, att min häst fan gör vadsomhelst bara jag ber honom <3 Och jag gör fan vadsomhelst för honom.

Och det är så skönt att slippe bråka med honom, utan jag visar, han gör. Och det är så skönt och det känns så kul att han är så pass samarbetsvillig och framåt. Nu ska vi bara ha mer muskler och lite mer kondition så blir det sjukt bra. Vet att han inte kommer att bli den Bingó han var tidigare. För de kommer han med stor sannolikhet inte hålla för. Men jag är faktiskt nöjd med det jag har, jag är mer än nöjd!, jag får träna för de klara vi av, men inte 7 dagar i veckan. Utan 1 dag i veckan å sen bara en massa uteritter med skojj och bus. Och Bingó trivs som fisken i vattnet. Och båda njuter av stunderna på ridbanan. jag tror iof att de är lite därför Bingó är så villig och fin som han är just nu. Det är för att han njuter av stunderna på ridbanan. Det ska bli så jävla kul att komma ut och "tävla" den 30:e Augusti. Körde ett T8 program på ovalen idag bla. och min bästaste älskade häst är så fin <3. Jag längtar jag längtar <3<3


Kommentarer
Postat av: frida

hoppas allt e bra :D

2008-07-19 @ 00:10:33
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: