Varmt *puh*

Sommarvärmen håller i sig och vi hoppas på att de förbli så nu ett tag framöver! Trött på regn och rusk vill ha fin fin sommar! Trots all pollen som hela tiden envisas med att finnas så är sommaren bästaste årstiden!! just nu är gräset rent ut sagt förjävligt!!! But, what to do?. Idag vart det en slö dag, vaknade relativt sent, somnade om i fotöljen med kissen i knät. Sen drog jag mig ääntligen ut i stallet. Där man möts av öken värme och bromsar stora som hundar!! (okej så stora kanske dom inte var, men minst 5 cm var dom jävlarna iaf!!). Bingó var den enda hästen i hagen som var "obesvärad" tack gud för exemtäcken!!. Blev bara lite smörjning på hästen idag sen fick han gå ut i hagen igen. Imorgon blir det inget stall, tänka sig 2 ggr på lite mer än 1 månad. Hur ska detta gå??. haha, imorgon ska familjen ut och åka Mustang, vi ska ner till västerås på Power meet ofcourse!.. Vi hoppas på värme men inte olidligt varmt bara. Men det ska bli kul. Var ett bra tag sen jag var där sist. Men jag ser verkligen fram emot morgondagen. Trots att jag ska upp kl6.

Nej nu ska jag nog duscha å sen hoppa i sängen (haha, lär inte komma i sängen förrens alldeles för sent).

Imorgon kommer det att bjudas på ögongodis på hög nivå!

Smygstartar med att slänga in pärlan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: