Varmt varmt

Det är galet varmt på dagarna nuförtiden. Kissen ligger bara och flämtar i ett hörn. Och likaså jag, trots att jag ääälskar värme och sol så tar detta otroligt på kroppen. Huvudvärken kommer alltid fram mot kvällen trots att jag dricker mycket. Men men.. Mamma och Pappa kom hem idag efter 2 dagar i Eskilstuna. Dom åker imorgon igen men den här gången är det till dalarna, sommarstugan behöver tittas till och dom ska även titta på en ny sommarstuga.. Hoppas denna är något att ha, för då kanske jag kan tänka mig att följa med upp någongång. Nära till vattnet ska det vara samt att de är indraget vatten i huset med vanlig toa och dusch. Samt huset i sig var supermysigt (vad man kunde se på bilderna iaf).

Bingó fick vila idag men imorgon ska vi rida lektion :D:D:D:D:D
Jag är helt uppspelt, det ska bli sååå kul att visa Anneli vad vi går för. Visa alla framsteg och även få lite nya tips och idéer =) Jag hoppas på att få något att leka med tills nästa lektion (jag vill kunna rida Bingó i form i tölten).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: