Grattis bror Jimmy och Linda =)

Det är söndag och jag har varit vaken sen 7. Har haft utsläpp av hästar idag och det var intressant, var för första gången helt själv, vi brukar ju annars alltid vara 2 st hästägare på ett pass. Men idag vart jag solo. Inte ens mamma orkade dra sig upp. Men det gick bra. Snälla hästar som bara vill äta gräs. Bingó fick vila idag pga hur sjukt trött jag var imorse. Iaf bara smörjde och släppte ut i hagen. Lite morgonstel var han men när vi närmade oss hagen hade han friskt steg och när jag tog av grimman fick jag se en väldigt härlig galopp som avslutades med "arab traven" som han ääälskar att visa upp. Ingen hälta då iaf så det som hände igår hade nog ingen större påverkan på hans små ben. Iaf imorgon blir det tömkörning. Var ett tag sen sist och nu är det dags igen.

Bror Jimmy och Linda kom över på middag och vi grillade lite kött och korv. När vi sen sätter oss till bords drar brorsan upp en egen servett å kommenterar högt och tydligt att han inte vill använda våra servetter för den han har är såå mycket finare. Vi får titta på servetten och ser då att det står deras namn samt 27/6 2009. Vi vart helt.. ja vad ska jag säga. Vi förstod ju att dom satt ett datum för att äntligen gifta sig. Kan inte mer än att säga Grattis grattis grattis. Jag ser ju på min bror att han är kär och lycklig. Och jag är så sjukt glad för hans skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: