Jaha.

Var en kort sväng till stallet. Trodde jag skulle kunna longera men tydligen hade dom lektioner på ridbanan. Suck, tog en promenad ner till Jordbroleden ist och Bingó var pigg. Vi sprang lite tillsammans också och då vart de fart på pållen. Pratade lite med Annelie också och hon undrade när jag skulle börja rida lektion igen. Och jag har ju tänkt det flera gånger mer antingen glömmer jag bort att skriva upp mig eller så är alla tider uppbokade. Surt sa räven om rönnbären, men någongång blir det. Iaf innan tävlingen den 30:e Augusti ^^. Kan vara bra att köra en omgång innan så Bingó är lite uppmärksam samt att jag inte bara sitter och åker häst.

Trodde föräldrarna skulle till dalarna under helgen men tji fick jag. Pappa hade tydligen absolut ingen lust alls att åka. Mamma vart skitsur och jag fick helt plötsligt inte min lugna härliga ensamma helg som jag har längtat efter såååå länge. SUCK..... Kommer bli sjukt dålig stämmning och jag oooorkar inte. Det skulle ju bara vara jag och katten samt god mat och bra tv.. Hade jag haft råd hade jag flyttat hemifrån nu sen läänge, men jag lär nog inte ha råd ens om jag skaffar jobb eftersom jag då får betala för Bingó. Jaja, tydligen kan man inte få allt. Inte ens en helg i ensamhetens tecken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: