Kanelknäcke + lite till

Dagen spenderades med Frida (sjuuukt längesen!!). Vi for till stallet där jag red lite på ridbanan bara, sjukt fin trav, mindre fin tölt (takten var ren men han var inte riktigt på humor, huvudet for högt upp och han spände underhalsen =/) Iaf traven var fin å det är alltid något ^^.

Det var iaf massa kul att träffa Frida igen ^^. Känns lite hårt att de inte blir något ridläger eller annat skojj i sommar som det brukar vara, vi får hitta på något annat ist!!.

Det är helt sjukt hur något så "tråkigt" kan vara såååååå gott. Mitt nya beroende är Kanelknäcke. Å jag kan inte få nog utav det. Det kommer att bli så att jag käkar kanelknäcket konstant i sisådär 2 veckor, sen kommer jag inte kunna titta åt ett kanelknäckebröd på ett braa tag!! Om jag känner mig själv väl såatt säga. Men just precis nu är det grymt gott. Och då ska man njuta! Sen får man ta smällen

Så grymt gott!!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, mitt fel! jag bytte video, och glömde byta tiden xD 1:55 menade jag ;D

2008-07-01 @ 09:03:58
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: