The Happening

Filmen i säg var väl helt ok. Snyggt filmat osv. Men handligen lite sisådär. Mark Wahlberg är och förblir en av favoritskådisarna. Jag trodde själv att filmen skulle vara bättre, dels pga att M. Night Shyamalan har regisserat filmen och dels pga skådespelarna. 90 spänn var ju filmen inte värd. Men att se den när den går på tv, det tycker jag allt att man kan göra. Hela handlingen känns lite sådär, hur stor är risken att naturen börjar protestera mot mänskligheten och därigenom utsöndra en kemisk reaktion som gör att vi begår självmord så fort den har nått våra lungor? Nja känns inte så aktuellt. Men så är det väl alltid. Man vet inte vad man får förrens det är över? eller hur?. Trevligt sällskap hade jag iaf och det är ju alltid något =).

Var ute på en promenad med Annica sen direkt efter jag kom hem från bion. Allid lika trevligt ^^. Och nu säger min kropp aj aj, eller iaf fötterna. Måste fasiken dra iväg och köpa mig ett par "gympaskor", sugen på nya Puma skor, älskade mina förra något så enormt. Men får se hur mycket pengar man får från AMS.. HAHAHAHA (ja ursäkta men får jag över 300 kronor i månaden så blir jag djupt chockad, jag lär väl egentligen inte få ett skit, eller? Nu vart jag osäker) Jaja allt löser sig tillslut, förhoppningsvis!! Om inte annat får jag väl börja dela ut tidningar igen, det var ju så underbart att hålla på med i regn, snöstorm och sommarhetta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: