Today

Idag var en sån där dag när allt, precis allt tar längre tid än vad man tror. Hjälpte en stallkamrat med att switcha hennes häst och ja det ska normalt ta max 5 min. Tog oss en timme, iof prata vi en massa å så. Men tiden bara rusade iväg. Var ute i stallet vid 15, satt inte på hästryggen förrens kl var 17, 2 timmar tog de visst att bara hämta Bingó, borsta och sadla. haha, jaja lugnt och skönt var det iaf, och absolut ingen stress. Red 4hjulsslingan och Bingó var mycket trevlig idag. Pigg och framåt, var länge sedan vi red ut ensamma och allt kunde ju vara lite läskigt. Speciellt den där punkterade fotbollen som legat på den stenen sen vi flyttade till stallet. haha, min fegis iaf och jag älskar honom <3. Fick sådär sjukt fin trav idag också, första galoppen var dunderfin men den sista vart flack och orytmisk. Jaja man kan inte få allt. På tisdag får vi iaf nya skor, känns skönt för Bingó har långa fötter och blir lite snubblig med för långa fossingar. Ska bli intressant att se om Hovis kommit fram till något eller om det blir en "vanlig" skoning.

Måste till AMS också i slutet av veckan, mamms skulle skjutsa så torsdag eller fredag. Måste fan leta fram mina betyg från 9:an, har ingen aaaaning om vart dom kan vara någonstans. Blir till att vända hela huset upp å ner haha, hittar väl dom tillslut hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: