Allt om Studenten

Äntligen kom dom jävlarna från Telia och fixade telefonledningen. Så äntligen funkar internet också (sen att de var en sladd som glappade det skiter vi i, men han som kom och lekte med sladdarna var ju relativt snygg så, det gjorde inget ; )). Iaf Studenten ska ja berätta lite om och jävlar vad underbart det var! Har absolut inga bilder men hoppas att kära Annica skickar över lite då hon var smart och hade med sig kameran, jag hade glömt min hemma. Älskar verkligen känslan av att vara fri!! Visst måste ja snart dra mig in till Ams å söka lite jobb men just nu njuter jag av att vara fri! Måste säga att trots alla gråtandes lärare så kom det inte en enda tår. Innan utspringet var jag nog nära på att skita ner mig, adrenalinet pumpa och jag ville bara ut ut ut. Absolut snyggaste åket hade vi ju också. Alla åkte ju flak och våran klass blev ju såå totalt blåsta på flaket. Något som såg ut som en liten pickup stod där med några högtalare och ja ehm, kan ju säga att den där jäveln inte var godkänd. To bad för klassen. Själv åkte man ju Mustangen tillsammans med Camilla. Vi fick ju allas blickar på oss när papps brumma in. Så klockrent.

Mottagningen hemma sen var helt underbar den också. Fick så mycket fina presenter. TACK ALLA!!
Tänkte rabbla lite presenter här. Bilder kommer också ^^

 Ipod av Jimmy

 Kokbok av Bie och Kenneth

   Vinkaraff med 4:a vinglas av bror Jimmy, Linda, Elin, Bettan och Leffe

 Snygg ring av Marie, Maggan och Sven

 Halsband, ring och örhänge av Annica =)

Sen fick jag ett presentkort på guldfynd av Elise och Gurkan.

Mamma och pappa chockade mig lite också. Ska få Tatueringen av dom =D helt helt helt underbart <3
Och körlektioner ingår också i studentpresenten ^^..

Senare på kvällen drog jag och Jimmy ut, skulle träffa Camilla och hennes pojke Sammy. Camillas bror och kamrat var där också. Var på en irlänsk pub O'connelys eller något sånt hette den. Riktigt mysigt och god öl. Sen vandra vi vidare till Sjätte Tunnan, ett medeltidsställe inne i gamla stan, riktigt riktigt mysigt ställe. Ska absolut besökas igen. Blev lite mycket öl efter ett tag haha, men det blev lite sång också. Och många många hade lyckoönskningar till mig (hade ju mössan på mig).. Staffan (Camillas kamrat) var en jävel på att limma på mig. haha, Jimmy vart lite avundsjuk tror jag allt. Men vafan, lite alkohol i kroppen så händer det lätt ; ).

TACK alla underbara människor som kom och firade mig och gjorde just MIN Student minnesvärd för MIG.
TACK för alla underbara presenter <3 Det betyder mycket för mig.. Tack tack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: