2 days to go!!!

Uppdaterar schemat igen

Måndag: Skolan 8:00 - ?, Stallet,

Tisdag:  Handla leggings, stallet (rida), systemet, tvätta bilen

Onsdag: Student Lunch, Stallet (rida), sista städningen, sista förberedningarna, handla maten

Torsdag: Utspring 12:00, Mottagning 16:00, Utgång på kvällen

Fredag: Bakis (?)



Okej det känns bra, fick mycket gjort idag iaf. Tanken med leggings var att ett relativt stort ärr på knäet skulle döljas. Men det gjorde det självklart inte. Så får se om jag orkar ta på dom eller om ja skiter i det. Syns ju ändå. såå..

Red en sväng runt kolartorp och ner till rudan med Annica och Múska. Okej jag ääälskar min häst. Vi "tävlade" lite i trav/tölt. och jäävlar mig i min lilla låda vilken ökad tölt Bingó fick. Älskar takten <3 älskar farten <3. Det gick fort måste jag säga. Så de ska bli sjukt spännande att se hur det går på tävlingen (om vi tar oss så långt vill säga). Svettigt vart det också, och jätte mysigt var det att rulla 30 varv i hagen efteråt. Synd bara att exemtäcket är "ivägen" vid rullning.

Var en sväng på systemet också, allt är ju egentligen köpt. Men jag vill ha lite cider och det är väl det enda dom inte köper från tyskland. Vin och öl är fixat sen länge. Men nu är vi nästan klara och redo. Sista handlingen för allt blir imorgon. Hjälpte papps att tvätta Mustangen också. Papps är ju så söt och ska köra en kamrats son till 9:ornas bal i hans skola och tydligen är sonen förtjust i just 67:a Mustangen. Och det är just precis vad vi har. Sen på torsdag är det min tur att åka Mustangen. Fy fan det är TVÅ dagar kvar!!!!!!!!! 2 ynka dagar. Det är sjukt, helt sjukt!

Ja imorgon ska man till Råsunda också, då på student lunchen. Okej jag är ingen person som hejjar på något speciellt lag eller så men det känns lite sådär att käka student lunch på Råsunda. Kanske bara är jag men jag vet inte. Känns inte riktigt rätt..


Kommentarer
Postat av: Marie

imorgon imorgon imorgon!!! =DD

2008-06-04 @ 22:21:31
URL: http://mariee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: