3 days to go!!!

Uppdaterar Schemat lite

Måndag: Skolan 8:00 - ?, Stallet, tvätta bilen (?)

Tisdag: Skolan?, Handla leggings, stallet (rida), systemet

Onsdag: Student Lunch, Stallet (rida), sista städningen, sista förberedningarna, handla maten

Torsdag: Utspring 12:00, Mottagning 16:00, Utgång på kvällen

Fredag: Bakis (?)



Var en sväng till skolan, och ja hej å hå för pendeltåg <3. Stora störningar i trafiken, jo men tjena. Tog ca 50 min med pendeln (ska i vanliga fall ta 30 min) Så jag kom liiite sent. Fick iaf reda på lite info om vad som sker i veckan. Vilket var lite trevligt. Tydligen ska vi äta Student Lunchen på Råsunda Stadion. Ehm, jaha? visste inte ens att man kunde hyra Råsunda för annat än sportevenemang. Men det kunde man tydligen... Ska bli riktigt intressant. Men det blir nog bra.
Sen på Torsdagen ska vi först till kyrkan tydligen, jippi eller inte. Sen var det en massa "ni får inte dricka alkohol innan utspringet, är ni påverkade blir ni utslängda" å blaha blaha. Jaja, orka dricka innan, jag tar igen allt på kvällen sen ; ) haha, nej då. Carro ska vara städad. eller nått...

Var en snabbis till stallet också. Hästarna stod och sov i sommarvärmen och jag var bara ute och kolla hovarna och täcket på Bingó, sen fick han sova vidare. Annica skickade ett sms och ville ta en promenad. hurtig som man är så drog vi ut på en lite längre promenad. Var ute i ca 1,5 timme. Härligt måste jag säga. Sen går tiden fort när man pratar en massa och har kul. Får se när vi orkar dra oss ut på en till promenad. Om det blir om ett halvår eller så ; ) haha.

Imorgon ska jag se om jag hinner med liiite mer än vad jag gjort idag. Jag slipper skolan men stallet tar lite tid. Men vi får se. Allt löser sig tillslut =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: