What to do?

Vet seriöst inte hur pass personligt jag vågar skriva här. Känner att jag egentligen skulle behöva skriva riktigt personligt bara för att få det ur mig. Men jag vågar inte. Kan säga att allt just nu inte känns 100, jag är osäker och tror att jag gör fel hela tiden. Jag vet att jag har gett och antagligen fortfarande ger otydliga och falska signaler. Och att jag måste ta tag i detta innan det går för långt. Men jag vågar inte. Hatar att såra, hatar att behöva förklara hur jag känner. Hatar mig själv också när jag vet att jag gör detta medvetet. För att jag vill ha något som borde vara underbart. Jag vill ha något att längta efter...

Carro måste ta tag i detta fort som fan. Annars kommer det aldrig att gå......
Hjälp mig någon?


Kommentarer
Postat av: Marie

you know my number! =)

2008-06-12 @ 11:11:40
URL: http://mariee87.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack tjejen =), ska ta tag i det där imorgon =/ känns inge bra, känns inte kul. men måste göras =(

2008-06-13 @ 00:01:14
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: