Countdown; 9 Days to go!

Idag tömkördes Bingó, dels för att dom satt tillbaka kabeltunnan som han vart så rädd för förut samt att vi ska iväg på en längre skogstur imorgon, så han skulle få vila men ändå röra på sig lite. Så vi knalla ner till Torstens gård och oj så läskigt det kan vara. Fick styra upp honom mot kabeltunnan. Jag lovar hade jag hostat till eller gjort något annat plötsligt ljud hade nog Bingó varit halvvägs tillbaka till island just nu. Fick honom iaf att lukta och ja vi överlevde. =D

Tittade in på Ellos hemsida och klänningen är skickad, ska anlända i skogås vid 15:00 imorgon Tisdag. Så håll tummarna nu för att den passar. Gör inget om den är förstor för den går att sy in. Men förliten, ja då har vi ett problem :O
Jag har nog inte riktigt fattat att de faktiskt bara är 9 dagar kvar. sen står jag där utan någonting. Arbetslös. usch va hemskt det känns. Ingen som har ett jobb till lilla mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: