Dagen

Blev ingen tur med hästen till den läskiga hästätande kabletunnan, för den hade dom flyttat på. Jaja red iaf en stund på ridbanan och fan va Bingó lever för dom få stunderna han får på ridbanan. Ingen häst i handen, gick i korrekt form i skritten, jätte trevlig i sidorna, bra skänkelvikningar och öppnor. Helt ok form i traven, något högre än önskvärt men de funkar. Töltade i form också. Min bebis. Känns lite hårt att vi antagligen inte kommer att kunna träna på den nivån som jag vet Bingó och jag skulle kunnat vara på. Ännu värre känns det när jag vet att Bingó knappt kommer att bli riden på ridbanan, kanske om ett tag eller så, men man ska inte hoppas eller tro för mycket. Har bestämt mig nu iaf att rida på ganska "rejält" jag vill veta vart gränsen går. Fast då endast i tölt och trav. Galoppen väntar vi på ett tag till.

imorgon kommer J. jag är nervös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: