Lång natt, lång dag

Som ett litet brev på posten checkade mitt sömnproblem in igen. Jag ORKAR inte! Hela natten låg jag och snurrade och tänkte en massa, tankarna snurrade om Bingó, om J. om att jag snart tar Studentent och inte har något jobb, och då kom tankarna tillbaka på Bingó och hur ska jag klara av att betala allt för honom och så flög tankarna runt hela natten, Slutade med att vid 4:a gav jag helt enkelt upp. Efter att ha legat i ca 3 timmar och bara snurrat. Slog på tv:n och VH1 spelade gammal klassisk rock <3. Katten kom ner och la sig vid min sida och sådär låg jag fram till kl 6 då jag gick upp. För vid 7 var vi i stallet och hade utsläpp. Vart en snabbvisit i stallet för vid 9 var jag tvungen att vara hemma då pappa och jag skulle iväg på Mustang Klubbens Vårpicnick. Bingó longerades idag och jävlar vilken flott trav han har <3.

Kaffe är en riktigt riktigt bra uppfinning! Carro älskar koffeinruset ; )

Bränt mig har jag gjort också. Farligt värre att sitta i solen, ännu värre är det om man är trött och småslumrar lite till å från. Men dock inget som gjorde att jag blev piggare. Sjukt härligt väder har det varit idag iaf. Älskar dessa underbara sommardagarna (om man nu får kalla de sommardag eftersom de bara är Maj än så länge). Armar och bröst är helt knallrött och svider. Tack för hästliniment, alltid bra med kylbalsam!

Mustangen <3



Varit vaken i 36 timmar än så länge. Hoppas på sömn inatt. Iaf någon timme tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: