Studentklänning fixad!

Somnade gjorde jag runt halv 5, vaknade igen vid 11. Så nu jävlar, vaknade bara 2 ggr under den tiden så det vart nästan mycket sömn!. Mycket pengar som ska ut denna månad också har jag kommit fram till. bläää. hästen ska ha en massa mat; Korn, havsalger, glucosamin, foderkalk. Slutsumma på ca 800 spänn. JIPPI. Men de måste inhandlas, hur otroligt kul de än låter ; )

Idag beställde jag en klänning som då självklart ska bäras när jag tar studenten =D. Härligt med internet måste jag säga, jag som hatar att gå i affärer! Får hoppas den passar nu också! Gillar också att de gick att skicka efter den som "express vara" Så den kommer inom 48 timmar. 20 spänn extra men va är det? Bra att veta så fort som möjligt om den passar eller ej. vart riktigt glad också när de visa sig att klänningen gick på 98 kronor. Hur jävla ofta har man den turen? typ aldrig men allt som allt gick det på 209 kronor. helt ok summa tycker jag allt =D.

Slänger in en bild här på klänningen (halsterneck bandet går att ta bort)
 
Värt att skriva i dagboken. Carro som inte haft klänning sen hon gick i 2:an (?) ska ha klänning igen. haha, som jag sa till J. första och enda gången han får se mig i klänning. Så njut ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: