Ute i luften

Idag hispade ja ur mig för mammsen och pappsen att J. finns i mitt liv numera. Fick inte riktigt den responsen jag trodde. Utan de gick förvånadsvärt bra! Allt går fort framåt och än hänger jag med rätt bra. Så på lördag är de bestämt att J. ska träffa mina föräldrar. Lite läskigt känns det ju självklart. Aldrig suttit i denna sits tidigare. Men jag litar på att J. vet vad han gör!

Regna har de gjort hela dagen också, jag och katten har legat i sängen och kollat på tv och slumrat till lite då och då. Mammsen fick äran att skjutsa ut mig till stallet för regn och kalla 7 grader har jag inte lust att fajtas med! Bingó fick bara ett byte av exemtäcke då de han hade på sig var så fint dyngsurt samt lerinpackat. Vet inte varför hästarna har en sådan förkärlek till lera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: