Grattis >.<

Nu har mitt huvud fått panik. Dvs ja kan inte sova. Funderar på hur ja ska ha råd med julen?!? hur ja ska ha råd med all hästmat som måste införskaffas inom kort?!? Hur ja ska ha råd att leva?!? Det går helt enkelt inte att sova för så fort ja blundar börjar tankarna fara och jag får panik, ren jävla panik!.. Panikattackerna är nära! Riktigt läskigt nära. Och jag vet inte hur länge jag kan hålla dom ifrån mig om ja ska vara ärlig.. Igår "somnade" jag inte förrens vid halv 6 och vaknade ett antal gånger tills ja gav upp vid 10 och satte på tv:n, dåsade nog bort lite då också till å från.. Kommer med stor sannolikhet inte kunna somna inatt eller, kl är iof bara kvar i 2 för tillfället och de var inte länge sedan Annica gick. Men planerade på att göra ett försök vid 3 eller nått. Då borde ja vara lite trött iaf =/

Orkade inte rida idag, tog mig inte ens upp till hagen för att kolla till Bingó. Utan mockade bara hans och en till hästs box, packa lite hö och la in hö+krafft. Sen åkte vi hem igen, har haft huvudvärk idag också men med lite naproxen försvann den, dock känner jag att den är påväg tillbaka igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: