Today

Idag vart det lite extra mock för mig. Många stallkamrater som skulle gå på globen idag/ikväll och jag ska ju inte gå förrens på söndag. 4:a boxar vart det att mocka, men 6 hästar att mata. Och fan va min häst är lättmockad jämfört med alla andra. Suck :P iaf så är Bingó bättre nu, trots att han fortfarande är halt på H-fram så är det knappt märkbart. Därför fick han gå ut i Bodenfållan idag, från kl 16-20. Så jag hoppas att den jäveln inte har dragit runt som en idiot. För jag sa väldigt bestämt att han inte får springa runt nu tills benet blir bättre!! För gör han det får han stå i boxen igen!! och det vill han ju inte ;D

Ska nog åka ut 2 ggr imorgon, blir en gång mitt på dagen för att mocka och kolla hur han har det samt slänga ut lite lunch hö. Sen har jag insläppet (som tack för att dom byter täcken på Bingó).

Jag sitter just nu på ca 40 kronor. och jag får ingen lön förrens den 23:e december.... mucho fun!! Jag har tur som har en underbar pappa som lånar mig julklappspengar till jag får min lön. Nog för att jag personligen kommer att köpa 3 klappar iår. Sen joinar jag mammas och pappas klappar. Vafan jag har inte råd. Och det är bara dom som betyder mest som får klappar av mig (dvs mamma, pappa å Annica ^^) Sen kommer jag bara stå med på resten av alla klapparna. Utan att betala ett skit ;D haha underbart de är ibland xD

Ja vet inte, det känns som att jag har flummat klart för idag, va tycker ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: