Aldrig vila

Idag fick jag sova länge. Jag lyckades med att putta bort Bosse som tillslut la sig till rätta under min armhåla och somnade om. Vaknade vid 10 ungefär och oj va skönt det var att sova lite längre!! Åkte ut till stallet vid 15 och Bingó tappat sin högerfram sko (sin ajaj fot) ringer hovis som blir lika ledsen som jag. Mamma går i hagen och letar hästsko och med min hjälp så hittade vi den. Bingó hade inte sådär superont i foten men tog ett betydligt kortare steg. Han åkte ner i Bodenfållan och får stå där tills Hovis kommer. Vilket hon gör imorgon vid 15. TACK för att jag har världens bästaste hovis!!

Måste ju bara säga att storkatten är rädd för lillkatten. haha, Bertil springer iväg såfort Bosse kommer gåendes. Och med stoooora ögon sitter Bertil på säkert avstånd och studerar liten Bosse som undrar varför den andra katten bara springer ifrån honom hela tiden. Men inge bråk än iaf och jag tror nog att Bertil vänjer sig snart faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: