Första natten med lillmissen!!

Den nya lilla kissen är väldigt liten och pipig :P
Lekte ett bra tag med honom innan vi gick och la oss, just för att han skulle vara trött och sova, och visst hade jag rätt. Sisädår 3 timmar fick jag sova, och varje gång jag vände mig om eller rörd mig så följde han med. Vill ligga jätte jätte jätte nära och gärna på mig. Herre gud säger jag bara!! Vid 4:a var jag uppe och fyllde på vattnet och gav yttepytte lite mat i hopp om att få sova lite till (fan katten hade under natten druckit upp en relativt stor skål med vatten och en liten skål!!) Visste inte att dom drack så mycket när dom är så små :P

Måste säga att jag är stolt också på liten kisse. Gjort både nr1 och nr2 i kattlådan inatt :D ingenting någon annanstans :D Ska de vara så lätt?? xD när kommer bakslaget?!? haha.
Nej nu ska jag gå upp och lägga mig i soffan med den stora katten och hoppas på att få sova lite till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: