Hovböld?!?

Runt halv 9 ringer en stallkamrat och säger att Bingó är halt på höger fram >.<
Hon hade pickat lite på hoven med hovkratsen och Bingó hade reagerat med att dra undan hoven som i aj aj.. Och eftersom hovis verkade hovarna lite väl mycket sist och varnade mig för att han kanske skulle vara öm gör det hela inte bättre. Grejjen är den att det blir ju så jävla dyrt. För en sådan grejj går väl inte på försäkringen?? För då måste man väl åka in med hästen till klinik?!? Eller hur funkar det. Det måste jag fan ta å kolla upp.. Iaf jag som skullebörja rida igen och så händer detta :(

Jag ska kolla hov imorgon och reagerar han på samma sätt är det väl bara att ringa hovis igen, att det aldrig bara kan gå min väg >.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: