Jonas Gardell bla :P

Vaknade eller haha blev väckt av väckarklockan kl 7, sovit i cirkus 2 timmar, åker till stallet och fixar iordning allt då min kära stallkamrat inte dök upp förrens vid 8:a, och då hade jag hunnit ge alla ponnyhästarna sitt hö + krafft. Käka lite mackor och drack kaffe, sen fick jag släppa ut alla hästarna själv också, då stallkamrat diskutera hö med stallägaren i sisådär 40 min >.< kan säga att jag var TRÖTT efteråt. Red iaf höbalsslingan och stallkamrat följde med men promenerade med sin pålle ist. Bingó pigg pigg men duktig <3

Åkte hem och hjälpte pappa med tapeterna i hallen, JA de är ÄNNU inte klart >.<
vid halv 6 böt jag om och pappa skjutsade mig och Annica in till stan, käka på donken och sen var det äntligen dags för Jonas Gardell - Tillfällig gäst i ditt liv
Jag har nog inte garvat så mycket på jag vet inte hur länge. Ja, jag tycker att Gardell är grymt rolig, men det blir långdraget med låtar som bara är allmänt tråkiga (jag har svårt för låtar i ett framträdande, sålänge det inte är en musikal). Bra platser hade vi också, mitt i satt vi kan man typ säga :P Men jag hade oturen och fick en långejan framför mig. Men det gick bra ändå, Gardell springer ju runt så mycket på scenen ; )... Nej det var verkligen galet kul. Precis vad jag behövde :')

Tack Annica ännu en gång <3  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: