Less på livet som arbetslös

Jag bryter snart ihop och sätter mig i ett hörn och gråter. Varför ska de vara så jävla svårt att komma ut på arbetsmarknaden?? Varför ska de vara så jävla svårt för en 19årig tjej utan några erfarenheter MEN med viljan att lära sig och arbeta hårt att få ett arbete, jag kräver inte mycket. Ge mig ett deltidsjobb med ok lön (dvs gärna mer än 50 kronor i timmen) och jag kan jobba natt, dag, helg, röda dagar. Dvs JAG KAN JOBBA NÄR FAN SOM HELST GE MIG ETT JOBB!!!
Men får man något jobb man söker?? nej det får man inte, får man något svar?? knappast. Finns de några jobb att söka? knappt de eller :(

Att bara söka arbeten gör mig helt matt för det FINNS INGET. Och om du nu sitter där å tänker "det finns alltid jobb, bara att se sig om och testa alla områden" så GE MIG ETT DÅ!! Finns det alltid ett jobb hade jag väl haft ett nu? eller??
Carro ger upp snart....


Kommentarer
Postat av: Agnes

det är helt okej, skicka hit det bara :D

och ja håller med dig om arbetet i detta inlägg. fan va bedrövligt det är :(

2008-10-08 @ 00:47:53
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: