Nässpray <3

Usch ja har en sån sjuk grejj för mig, eller ja sjuk å sjuk. Grejjen är att jag INTE KAN SOVA om ja är något täppt i näsan, det kan vara ytte pytte lite täppt. Men ja kan inte sova, får panik om ja sover med öppen mun. Och min nässpray tog slut igår >.< och ja måste nästan alltid använda nässprayen 2 ggr per natt. Och såkalrt räckte det bara till en gång. Så imorse vid 6 så var de kört. Lyckades få bort en del täppa men inte tillräckligt för att kunna somna om. Så ja har legat och filosiferat tills det blev grymt täppt, då kan ja inte ens ligga. Så de var bara att kliva upp och in i duschen och nu sitter jag här. Hoppas innerligt att mamma hinner köpa nässpray efter jobbet.. Annars kommer ja ha panik under hela helgen :o


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, men det kanske inte alls är Emma du träffar :o Tänk om du träffar personen som fick dig att börja rida? Eller Sandra, hade inte hon slutat hade du kanske inte fått chansen? tänk tänk ;D

2008-10-24 @ 13:27:28
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: