Nu är vilan över :D

Idag tog Bingós vila slut också :) jag kunde inte hålla mig längre från hästryggen men han fick iaf 2 veckor och 6 dagars vila, såå de är ju nästan 3 veckor, och 3 veckor är nääääästan 4:a veckor xD Men iaf först är han ju så söt och tror att de är jag som varit trasig och då måste man vara jätte jätte jääätte försiktig och gå superlångsamt och fråga i varje steg om jag hinner med. Så jävla söt <3<3. Men det går så långsamt så jag smacka på lite och efter ett tag började han busa ist :P Matte vi kan väl springa här?? snääääälla!! Mitt hjärta <3 Men nej skritt i någon vecka å sen lite mer trav, behöver väl inte gå så superlångsamt fram denna gång men lite försiktig får jag nog vara iaf :)

Fan det var inte länge sedan jag klippt honom och redan nu är de sjukt långt (ja de är längre än vad det flesta hästarna i stallet har redan typ.) Så nästa vecka hade jag nog tänkt att klippa igen eller så :) För jag vet hur svettig och håglös han blir med all päls. Han mår bättre utan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: