Ny design var det ja

Eller ja, ehm jag lyckades med lite hjälp från snälla Agnes att byta lite färger här på bloggen ^^ Blir fortfarande galen över att jag inte fattar någonting och jag hittar inte stället där man byter färgerna på knapparna här nere (permalink, allmänt, kommentarer och trackbacks) som nu är orangea och jag vill ha dom blååååa. jaja jag får väl ta mig en liten titt igen sen ger jag upp x) Har inte tålamod för sånt här egentligen. Tog mig nästan 30 min att byta lite färg haha. Tragiskt jag vet men jag är verkligen inte intresserad :P

Måste bara flika in att Bingó inte är halt iaf, galningen kommer ju travandes i hagen när man kommer :P Men han är fortfarande svullen över senan och varm från hoven upp till knät. Men inte lika varm som tidigare utan nu känner man bara en "liten" skillnad på frambenen. Så det går iaf åt rätt håll : ) Hade tänkt att longera några varv imorgon för å se hur han rör sig. För som hovis sa, sålänge han inte är varm eller halt så är det bara att rida, svullnaden beror på att det arbetas lite nere i hoven bara. Och svullnaden bör försvinna någon dag efter att värmen försvunnit : ) Så det är nog på god väg iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: