Today today

Idag åkte föräldrarna till Dalarna, de skulle stänga igen sommarstugorna för vintern. Kommer hem imorgon :P
Fick sjukts av Stallkamrat Åsa vid 11 imorse, red en sväng med en annan stallkamrat, endast skritt och Bingó var lugnare idag än igår x) men fortfarande väldigt pigg. Sen fick ja skjuts hem av samma stallkamrat som ja var ute och red med. Det är det som är så skönt i detta stall. Det finns alltid någon att åka med, vilket är så väldans skönt!! Just nu tex när moppen är trasig å så. Just nu sitter ja mer eller mindre bara å väntar på att Annica ska komma över :P Här ska lagas pizza, drickas lite sprit och spelas xbox. Yes superbra mix av mycket roligt :P

Imorgon är de stallmöte och jag har ångest ska ja säga. Tydligen hade stallägaren sett våran "lapp" där vi skrivit upp saker vi vill ta upp på stallmötet och tydligen hade han blivit arg på våra önskemål?!?! Wtf liksom? Nej som sagt får ja inte de ja vill ha så byts det stall, så är det bara. Måste bara hitta något först såklart som vill ha mig och Bingó :P samt att Bingólingo får vara ute lääänge eftersom spatthästar inte ska stå stilla i box så länge :) Men något hittar man väl. Annars får ja ta å hyra vårt förra stall ;) hört att de står tomt fortfarande, så får ja ha de som JAG vill :P enda chansen kan ja tänka mig...



Kommentarer
Postat av: Frida

Då kommer jag också ^^

2008-10-26 @ 09:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: