Trötter :P

Jag har huvudvärk >.<

Annica gick hem för en stund sedan, vi har suttit och spelat The return of the King på xboxen och svurit över att vi har fastnar och att "uppdraget" är omöjligt och irriterande och jääävligt långtråkigt...
Jag ska upp tidigt imorgon, har utsläpp...... Så jag ska väl upp om sisådär 5 timmar. Hade tänkt att rida Höbalsslingan imorgon, den är ganska kort, tar bara 30 min så den borde passa. Är lite ridsugen och vill börja ordentligt igen :P Men som sagt igångsättning "light" just nu iaf.

Och imorgon ska jag och älskade Annica gå och titta på Jonas Gardell :D fan va roligt det ska bli, aldrig sett honom live!. Något som ska bli jääävligt kul. Tack Annica för att du bjuder <3<3<3 :D

ehm nej man kanske iaf borde dra sig till sängen, lär glo på tv ett tag men jag är iaf i sängen när jag gör det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: