Bobby <3

Det är helt sjukt, sitter och lyssnar på Bobby <3 som jag äntligen orkade ladda upp på datorn, och jag mår dåligt när jag hör dessa låtar. Och det pga att de var dessa låtar jag lyssnade på när jag åkte till Skolan i 1:an och 2:an.. Eller mår dåligt är väl att ta i men jag känner obehag och jag minns hur pass förjävlig den tiden var. Som tur är så är de bara enstaka låtar som får mig att tänka på den tiden, de flesta låtarna är faktiskt kopplade till bra och underbara minnen, men tex, Corner Stone, Don't rock my boat och Small axe får mig att må riktigt dåligt. Trots det är dessa 3 några av mina absoluta favoriter. Men med tiden försvinner nog dessa känslor och ersätts med nya och bättre <3<3



Life is one big road with lots of signs.
So when you riding through the ruts, don't complicate your mind.
Flee from hate, mischeif and jealousy.
 Don't bury your thoughts, put your vision to reality.
Wake Up and Live

Bob Marley
6 februari 1945 - 11 maj 1981


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har bara bilderna från senast på datorn så om du har någon favoritbild som du vill ha med från någon annan dag så får du maila ^^ ([email protected])

2008-09-18 @ 23:32:08
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: