Helgen i kort

Okej jag har inte orkat blogga.

Natten till lördagen sov jag inte ett skit. Åsa hämtade mig 20 över 5 och vi drog vidare till stallet. Jag drack mitt starka starka kaffe och klarade av förmiddagen ganska bra. Eftermiddagen vart jobbig och lång samt att det blåste fan halv jävla storm där ute. Träffa lite folk ja kände igen och alla undra hur de gick med Bingó och önskade oss lycka till och gamla ridläraren vart glad och ville träffa oss igen (bingó och jag då alltså) så hon kunde få se hur Bingó ser ut nuförtiden ^^.


Natten till söndagen sov jag nog iaf 5 timmar, sen åkte vi iväg till Mantorp för att titta på Stcc.
Prinsen är ju med i carrera kupp och ja herre gud >.<
Dagen där var också blååååsig och kall som fan, men jag överlevde.

Jag orkar fan itne berätta om helgen xD men ja, jag frös väl igenom hela helgen, sov totalt 5 timmar och träffade mycket folk :)
Så visst var helgen bra :P Man ska inte klaga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: