helt onödig dag

Hela den här dagen har känt onödig på något vis, och det beror nog på att jag spenderat nästan hela dagen fotöljen. Vid 3 ungefär fick jag världens "vill åka ut till stallet" känsla, och det bara för att de är då jag brukar åka ut :P Men allt var ju redan fixat å klart så det vart att titta lite mer på tv:n. Och jag är så jääävla trött. Men det är inte så konstigt, har knappt sovit något och sen har man bara latat sig hela dagen.

Imorgon ska jag ringa jobbet, dom ringde ju i torsdags men då fick ja inte tag på henne, så ringde jag på fredagen å då satt hon i möte hela dagen. Så imorgon ska jag ringa, om inte hon ringer före :)
Lite nervös är jag för jag vet inte riktigt vad det är hon vill. MEN jag hoppas på att jag får börja arbeta NU :D
För jag vill ha pengar :) för jag vill köpa en massa saker ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: