Höger, nej vänster, eller vänta nu?

Uppe med tuppen *host* drog mig upp ur min varma goa säng vid halv 2. Då hade kissen och jag legat och myst sen 12 ungefär. Sötnosen hoppar upp i sängen (som alla dagar) och verkligen tar i och dunkar sitt huvud mot mitt, kan säga att se gör ont som fan när han väl får till en fullträff x). Tog mig en snabbdusch och gjorde iordning mig för att åka till stallet och för en gångs skull var det knappt någe mygg ute. Wonderful!! Red idag för första gången sen tävlingen och Bingó var superduper fin och pigg :P Red i sommarhagen vid Torsten och gräset var sådär mysigt halvhögt och Bingó var sådär mysigt trevlig. Travade jätteflott men högt och stort steg. Lite halvdan form då och då men helt acceptabelt ändå!. Galopp rejsa lite också (a) heeelt underbart!! Jag satt och log som världens fån och Bingó frusta som en galning. Sötnosen <3

Var en sväng med mamma till Huddinge för att hämta R.E.M biljetterna hemma hos Agnes. Hitta faktiskt dit på 2:a försöket. Ja hejj min mamma har NOLL koll på vart hon är, och tydligen svåra problem med höger och vänster xD, "Sväng höger här i rondellen" och vips hade vi svängt till vänster. Hur lyckas hon?? xD Som sagt vi hitta iaf tillslut.

Så imorgon ska jag faktiskt upp ganska tidigt, kl 9 öppnar dom globens biljettlucka och vi måste in för att byta in biljetterna. För dom har bytt från Stadion till Globen, och jag klagar inte. Globen är bäst :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: