I fixar tagen

Precis städat akvariet och det blev fin fint :)
Just nu väntar jag på att tvättmaskingen ska tvätta klar. Håller på att tvätta alla exemtäcken samt några schabrak. Ska även ta och laga exemtäckena också och lägga undan dom för säsongen.
Plockar även lite skit i rummet men jag har problem med att hitta nya ställen att ställa vissa saker på =/ Har för litet rum egentligen :P


Och eftersom jag är helt inkompitent vad gällande teknik egentligen (iaf inom området data) så undrar jag lite snällt hur man byter header?? För vafan, har haft bloggen i över 1 år nu och de kanske är dags att göra den lite mer personlig?? :P


Kommentarer
Postat av: Agnes

Om du vill kan jag göra en header åt dig med dig o Bingo? :) och skicka en länk till dig som du vara klistrar in?

2008-09-18 @ 22:54:28
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: