Klantarsle

Ja, alltså hur pass mycket tur kan man få här i livet??
Bingó har haft jättekul i hagen och antagligen vrickat/stukat höger fram, svullen och ajaj. Hoppas för allt i världen att det går över inom några dagar för jag vill ju faktiskt tävla den 4:e oktober. Men visst har han inte blivit bättre så finns det ju inte direkt något att göra... Bara att inse och låta honom vila. Men vila nu iaf några dagar sen på onsdag eller torsdag ska jag väl se om frambenet blivit bättre annars så ja, får vi se hur lång tid det ska ta och läka detta. Men visst är det inte bättre på 4:a veckor så får vi väl åka till klinik igen. Men han var faktiskt klockren vid ridning igår så det är nog faktiskt bara en klantig manöver från Bingós sida denna gång. Men jag hoppas på att detta som sagt är över inom några dagar. Så får vi se...


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha jag har alltid, hela mitt liv, vart uppe och promenerat på nätterna :P

2008-09-20 @ 23:43:03
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: