Lugn men irriterande dag

Dagen har varit seeeg men skön. Hade härlig mysstund med katten "imorse" (dvs vid halv 2) och det slutade med att han ramla ner på golvet. Knaskatt <3. Var iväg till Eko med mamma å köpte ny matta som ska ligga under matrumsbordet. Sen fick jag skjuts ut till stallet, och Bingó var ett as idag med men världens finaste as är han iaf.

Pappa hade köpt den där tändingsrelät idag men tydligen inte den som var trasig för moppen startar fortfarande inte >.<
Som tur är så har vi Frallan som kan tänkas komma över och kolla på den. Men seriöst. Hur pass jävla trasig kan skiten vara? Antingen är det ett sånt där litet jävla fel så man blir irriterad, eller så är det ett stort jävla fel som gör en gråtfärdig, bara att välja liksom >.<

Ah just de skulle ja berätta också, när ja ska hämta Bingó i hagen får jag ett sms "ring 222 du har ett röstmeddelande" ringer 222 och de visar sig att de frånjobbet hade ringt och ber mig att ringa upp. Problemet är att ja inte har nr:et. Och störande som FAN är det att hon inte säger nr i meddelandet eller att jag får upp "missat samtal" på mobilen med nr. >.< Vafan kan de gå mer min väg eller? Ska upp "tidigt" imorgon och slå dom en pling för att höra va det var dom ville. Hoppas på att det handla om när jag kan börja jobba! Vill jobba NUNUNU och tjäna pengar :D

Kan säga att det var jättelänge sedan jag var sugen på att göra något, jobba, gå i skolan, whatever! Men nu tror jag faktiskt att gnistan är tänd igen och den här gången ska vi hålla elden levandes ett bra tag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: