Trasig armbåge

Igår när ja skulle sätta upp håret slog jag i min armbåge i ryggstödet på ena kökstolen, visst fan gjorde det ont men det gick över fort. Imorse när ja vakna kunde jag knappt böja armbågen utan att en våg av smärta sköljde över än.. Lyckades få på mig kläder iaf och knaprade lite smärtstillande samt smörjde in min stackars armbåge med sån där gel.. Har varit handikappad hela dagen. Gick knappt att mocka trots smärtstillande.. Får se hur armbågen är imorgon, just nu är den svullen och öm men men...

Bingó och jag tog iaf en liten tur i skogen på 40 min och töltade och galoppade och tillslut fick jag en lugn galopp där jag kunde fånga upp och driva utan att det blev någon annan gångart eller en ökning :) stolt över ponnyn <3
Träffade en massa människor också och Bingó var bara nyfiken för en gångs skull och inte rädd.. Trots att vi träffa på en vovve också.

Ska väl inte ropa hejj förrens det är över men imorgon ska jag förhoppningsvis rida lektion igen ^^.
Inte långt kvar nu tills tävlingen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: