Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Har nyss sett, antagligen en av världens vackraste filmer. Och ja, jag grät. Som fan..
Det får mig att tänka, sånna filmer menar jag. Hur kommer mitt liv se ut? Träffar man någonsin den "rätta". Eller har man inte tid och "nöjer" sig med någon annan. Finns den rätta övh?

Filmen heter Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta.
Antar att väldigt många redan sett eller hört talas om den. Har du inte sett den? SE DEN!
Yes, det är en massa kärlekstrams men ack så vacker berättelse. Jag vill också ha en man som gör så för mig varje dag! Även fast jag blivit gammal och senil! JAG vill ha det. Slutet fick mig att börja storböla. Men slutet ska jag inte förstöra för er som inte sätt filmen.

Men tänk, att träffa sin själsfrände. woow

Jag kommer somna med ett leende på läpparna inatt. Så ovant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: