Grillning! NU ÄR DET VÅR

Upp vid 7, åka ut till stallet. Mata hästar med hö och krafft, vattna i hagarna, släppa ut hästar, mocka, fixa mat och dra sig ut på ridtur i det härliga vårvädret!
Annica och jag tog oss till Hoppbanan (typ högsta hindret är 50cm xD) Ute i ca 1,5 timme. Hääärligt hääärligt väder, termometern i stallet stod på +46grader (gassande sol + lä = stillastående värme) så jävla underbart skönt! Bingó halvsov i solen medans vi pysslade och hade oss. Jag verkligen älskar vår och sommarn!
Btw, vi såg 7 st fjärilar på våran ridtur :D iihh, jag blir helt varm inombords!
Sen på kvällen grillades det fläskfile samt käkades ute på altanen! (yes, vi satt på altanen och käkade middag! Allt går bara man vill)

Nu är jag trött som faaaan, litenkatt bara skriker å har sig. Får se hur länge man sover inatt...
Imorgon nya äventyr (samt eventuellt bättre sammanhängande text)
För sorry ja är skittrött xD


Kommentarer
Postat av: BaraM

+ 46 gr...hahaha byt termometern...visar kske +85 gr på sommaren..men steg du upp halvsju å skriver blogg kl 1 ...då har du rätt å va trött..Zzzz

2009-04-05 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: