Hårfärgning på G

Sitter här nu och väntar på att tiden ska gå :P 5min kvar typ innan de är dags att skölja ur färgen ^^.
Har redan varit i stallet. Hör och häpna jag har varit vaken sen 9!!! :o Imorgon upp ännu tidigare.
Red vägen idag mest tölt, bra takt icke existerande form xD Men de är bara för att jag koncentrerar mig på mitt öppna bäcken (a). Fick trava lite fram och tillbaka för att få en lugn trav, ville bara slå upp i galopp men jävla va fin traven vart sen!! Min bästaste ponny<3<3

Imorgon hovis och en promenad i skogen hade jag tänkt!. Ska kolla upp en ny slinga å då är det bäst att knalla ^^. Kan vara snårigt och äckligt :P

Men nu, skölja ur hårfärgen!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: