Hovis + spring i skogen

Nya skor på pållen nu då. Njöt som ett as som vanligt när Hovis håller på. Sötast är när Hovis ska nita och raspa framhovarna och tar fram dom, då är Bingó där med mulen och typ "Heeeeejj, va gör du med min framfot, få seee" och så tittar han lite sen börjar han pilla i hovis hår som hon alltid har i en knut uppe på huvudet när hon skor. Världens sötaste ponny <3. Sen tror jag däremot att han höll på att skita ner sig när Hovis mobil ringde xD hennes ringsingnal är typ en massa glas som kraschar. Jätteläskigt sa Bingó :o men så klarar han av vinkelslipen ist xD så grymt skön häst :P

Sen blev det promenad i skogen ca 40 min, eller varför skriver jag promenad för? vafan vi JOGGADE i skogen! Detni ;D Farligt dålig kondis har jag iaf, men någonstans måste man ju börja!. Som tur är så är det relativt korta sträckor man kan springa :P för det kommer ibland en större sten man måste gå runt eller så. Då kan man andas ut lite (a), men sen vart de bara att springa på igen. Trött i benen nu iaf xD och har fortfarande träningsvärk i magen :P Men men, nu ska jag upp och äta en väldigt sen lunch :)


Kommentarer
Postat av: BaraM

Puuuuh....man blir svettig å bara läsa de..xD

2009-04-22 @ 15:43:26
Postat av: Fia

oj gud... jogga... ÄR DU GALEN?? XD Jag orkar jogga...15 meter plant, sen är jag slut, haha XD Men nu har jag också börjat träna (A) Går med skottkärran när jag ger hö, haha XD Är faktiskt två backar att gå i ;D

2009-04-22 @ 16:16:11
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: