Kort ridtur med öppet bäcken! :)

Red en liten kortis idag på ridbanan. Jävlar va bra han gick i tölten :D maha, måste bara komma ihåg själv att öppna upp mitt bäcken å hålla det öppet. Men de är svårt xD såfort en stallkamrat sa något till mig tappa jag fokus och stängde omedveten bäckenet igen och lite passtakt smög sig in. Sa till stallkamrat när jag red förbi att man inte får störa mig xD
Körde igenom lite skolor också och det gick bara bra det med :) Öppnor och slutor å skänkelvikningar osv osv :P Bingó är så jävla söt när han får berömm "gjorde jag rätt nu?!?*kråma sig*"


Tack alla ni underbara besökare som stöttar mig! Betyder mycket att det iaf finns några här i världen som tycker att jag gör ett bra jobb och förstår att jag älskar min häst :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Naaw <3 Men blev så sur på henne, ingen får vara elak mot min Carro <3<3 Super du kommit på det där ialf :D Steg ett, veta vad som skall åtgärdas ;) :)

2009-04-18 @ 20:00:07
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: BaraM

fattas bara annat..du gör ett bra jobb å älskar dina djur..däribland givetvis Bingo..ditt allt på jorden...vem vill inte stötta en sån fin tjej..(?)

2009-04-18 @ 22:28:53
Postat av: Stephi

:D

2009-04-19 @ 00:33:49
URL: http://telliban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: