Roligt sätt att vakna på? yeees??

Mööh, va kul de är när någon ringer kl 8:a på morgonen. Svarar halvtdöd utan att kolla vem de är som ringt. Mamma som svarar på andra sidan och säger att jag måste komma upp på övervåningen, hon låter skakig. Min första tanke var. HELVETE någon har dött. Många namn for igenom huvudet men första var Bingó. Kommer upp och hon säger att jag måste sova i pappas säng för att hon har svimmat 2ggr på jobbet och fått skjuts hem av arbetskamrater och vågar inte vara själv på övervåningen. Mitt svar var typ, okej. Men jag kommer ju inte märka om du svimmar när jag sover?!?. Men tydligen tyckte hon att ja skulle höra ett dunk xD

Iaf vakna upp för en timme sen, utan att ha hört något dunk. Men äckligt vafan. RING INTE MIG, sådär tidigt på morgonen om man liksom inte har bestämt det. Fan bland det äckligaste som finns. Tror alltid alltid att det hänt Bingó något, sen kommer tankarna på att det kan ha hänt föräldrarna något. Men hejj, Bingó är den jag tänker på först :P


Kommentarer
Postat av: Fia

Meen, klart man alltid tänker på hästarna först X) Njae, spänd var jag inte men, haha X) Intressant vare o. nu är vi hemma :P :)

2009-04-17 @ 16:10:20
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: BaraM

aaasssååå hästen före päronen..nu får du ge dig..hahaha

2009-04-17 @ 18:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: