SM nästa ;D

Idag åkte broddarna av på nästan alla fossingarna. EN jävla brodd är så nersliten så den går inte att få bort >.<
Blev så jävla irriterad så den fick sitta kvar, en tåbrodd på H-fram -.-
Får se om jag får bort den imorgon annars får den fan sitta där tills det blir nya dojjor (om typ 3 veckor)
Red med mina nerkortade lindor och viktbootsen idag. Lindorna räcker precis runt benet xD skitkorta blev dom men vafan :P
Bingó tyckte att med bootsen på behöver man inte alls skritta. TÖLTA MATTE NUUUU!!
Känns faktiskt riktigt bra inför måndag!, går verkligen klockrent i form nu i vänster varv med klockren takt! :'D
höger varv är liiite svårare och där sviktar formen ganska rejält. Tänkte att jag kanske skulle köra ökad tölt i det varvet så formen har mindre betydelse. Får se hur han känns på tävlingsdagen, han kan ju som sagt överraska (åt båda hållen tyvärr >.<)
Men det ska bli kul, jag ser fram emot tävlingen! Nu är vi igång på riktigt.
Jag är fortfarande så jävla stolt över att vi klarade detta Bingó <3, tillsammans klarar vi allt.
Spatten ska INTE få hålla oss tillbaka!



Kommentarer
Postat av: BaraM

Pass upp medtävlare !!!..Bingó å Carro e påG mot formen..å då jäv....

2009-04-07 @ 19:28:58
Postat av: Carro

haha, så rätt så ;D

2009-04-07 @ 22:06:44
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: