Svammel från en sjuk författare?!?

mööööööööh *brööööl*

Carro är sjuuuk (dödsbädden nästa) eller något åt det hållet xD
Har nästan tappat rösten helt, snart är den booorta om de ska hålla på såhär!, snorar, hostar och har knappt någon hörsel kvar. Jävla hörselgångar som ska svullna upp så fort jag blir förkyld >.< Det gör ooont i mina öron :( *tycka massa synd om*

Vaknade vid 7 imorse efter att ha sovit typ 3 timmar. In i duschen och upp å käka frukost, ut till stallet tidigt. Mocka 3 boxar och klappa på Bingó i hagen. Hem igen och så drog vi upp till Sommarstugan i dalarna, skulle bara upp med en massa grejjer och kolla så att huset stod kvar. Typ...
Nu är jag tröööötter men vafan, kommer nog inte lyckas med att sova så länge inatt ändå.. Får se, hoppas på minst 6 timmar iaf (önskedrömmande??)

Imorgon ska jag longera Bingó var tanken, sen på söndag rida igenom lite inför tävlingen. Sen på måndag är det ju tävling ^^ jeeej *faktiskt lite nervös :o*


Och nu tycker jag att jag har svamlat klart faktiskt.
God natt med er :D


Kommentarer
Postat av: Fia

Tycka synd om Men nu har du smittat mig också! :o Ont i halsen, döh. Jag är.. inte nervös.. mer... intresserad.. tycker det är spännande som fan... (kommer inte på rätt ord) med tävlingen på måndag!! :D Kommer hålla tummarna hårt, hårt :D

2009-04-10 @ 23:54:34
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: