Telefonkö

Telefonköer är det värsta jag vet, seriöst. Att sitta och höra "det är fortfarande personer före dig i kö" tut tut tut
jag blir gaaalen.. Sen att det tog mig 14min att få fram från 2 st apotekare i andra linjen om dom hade Penovet och Metacam i sina lager, herre gud. Aja, snart ska jag fara iväg och hämta ut recepten och börja behandla lilla hästen. Hoppas allt går som det ska *hålla tummarna*







Sen du din idiot. Tappade din mamma dig som liten eller? ALLA fattar väl att senan inte bara går av för ingenting? HAN SKADADE SIG I HAGEN. Fan ingenting med min vikt att göra. Att du just vid denna tidpunkt skriver något så jävla känslokallt är fan helt sinnesjuk. Du måste ju seriöst ha något större fel i hjärnan. Att sparka på någon som redan ligger, tycker du att det är snällt och fullt normalt? Eller, nej förlåt. Du verkar ju inte normal i huvudet någonstans. Om du nu ska fortsätta med dessa sjuka kommentarer så GE FAN I MIN blogg. Annars kommer jag snart att lösenordskydda den. För det är sånna människor som du, som fan inte ens ska ha tillgång till internet. Hur många människor per dag sitter du där bakom din skärm och trakasserar? Kan ju säga att jag tror inte att det bara är jag. Du har nog hittat några offer som du sitter och skrattar åt och skriver elaka saker som anonym. Woow du är min förebild. Att du har hittat något så roligt att syssla med på din fritid, verkligen hur lyckades du? idiot


Kommentarer
Postat av: BaraM

...bra Carro..stå på dej!! ...ingen skall få göra dig illa..med sånt skitsnack..sry för de med Bingo..lider med dej.....å Ni båda.. kom igen!!..

2009-04-28 @ 13:15:01
Postat av: Fia

Meeeen, telefonköer och idioter borde bara försvinna!! Varför fan fortsätter hon läsa här då när hon ändå inte har något vettigt att skriva!! Åååh :@ Idiot-idiot-idiot xo

2009-04-28 @ 14:56:20
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: