Nakenfis :D

Kommer till stallet och ena stallkamraten säger glatt att Bingó har häckat vid grinden sen typ 9 imorse, jag var där vid halv 3. Går för att hämta skottkärran och ropar lite på Bingó som vaknar till och gnäggar tillbaka, och ser allmänt orolig ut när jag tar kärran och går tillbaka till stallet. UTAN HONOM! :o kommer tillbaka efter mockningen (5min) och hämtar häst som tror han blivit helt bortglömd och måste gnägga lite till <3 Mitt hjärta <3<3

Blev en skrittur i skogen med en stallkamrat, hann inte rida mer än så. Men Bingó var nöjd och frustade å hade sig och tyckte det var mysigt att skritta i skogen. Rulla sig hade han gjort också. ^^. Myyysigt att slippa täcke. Snart åker ju exemtäcket på ist >.< (åh herre gud låt mig slippa)

Var och såg på bio idag då, var väl rätt intressant film xD jg ääälskar skräckfilmer med "hopp moment" :D det bästa som finns xD

the haunting in connecticut hette filmen iaf ^^.

Bjuder på bild på Bingó också ^^. Sötnosen <3


Du är det finaste jag har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: