4:a år <3

Att det bara gått 4:a år känns helt sjukt, du har varit vid min sida så länge Bingó att det känns som en evighet!
Att jag ens började rida dig är ett mysterium, en tjock islandshäst som enbart presterade grisepass var ju inget för mig. Och nu är du allt för mig <3
Att det senare ledde till ett köp kan jag bara tackar mina underbar föräldrar för! Att dom såg och förstod hur mycket du betydde för mig är helt otroligt, jag hade inte varit den jag är idag om det inte vore för dig!
Vi har varit med om mycket och hela tiden adderas det till saker på listan, tiden går och vi blir klokare (iaf jag då, tror att min ponny inte fattar att han blir äldre)
På ett år har vi lyckats med ytterligare en skada, senskadan i våras, som resulterade i ca 3månaders vila innan jag kunde börja skritta på dig igen, nu är vi igång som vanligt och jag njuter av varje sekund! Jag hoppas dock att du inte har tagit för vana att fira varje år tillsammans med en ny skada, det blir dyrt för matte du vet du <3

Jag har sagt det förut och säger det igen, det finns INGET jag inte skulle göra för dig Bingó, om det så än betydde att jag skulle bli tvungen att simma över till Island och tillbaka bara för att du ska få känna doften av "hemma" igen <3

Jag hoppas så att du förstår hur jävla mycket du betyder för mig och min hälsa. Du är som balsom för själen och du läker alla sår.
Den dagen du inte står vid min sida, den dagen dör en bit av det som är jag, och jag kommer aldrig bli densamma igen.

Du har den finaste platsen i mitt hjärta, och den platsen kommer alltid att vara reserverad för just dig, ingen kan någonsin ersätta dig på ett eller annat sätt. You are my first love <3

Jag ska sluta skriva nu, men ska bara tillägga
Det finns ingen som du Bingó <3
och jag älskar att få vara den som stolt får säga "Det där är MIN häst"
Det finns inget bättre än att höra, "ni två hör ihop"

Du är helt enkelt en på miljonen och jag älskar dig något så enormt!

Du är världens finaste, kom ihåg det älskling. Världens finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: